Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Państwowe pieniądze na promocję skandalistki

Dodano: 15/01/2013 - Numer 411 - 15.01.2013
Absurd \ „Znać powinno każde dziecko A. Rottenberg, A. Osiecką” – przekonuje Polaków za publiczne pieniądze Narodowy Instytut Audiowizualny w cyklu klipów „Kulturalne memory”. NInA to instytucja mająca z założenia rejestrować najbardziej wartościowe wydarzenia polskiej kultury. Podlega ministrowi kultury i dziedzictwa narodowego. Ale prowadzi też program edukacyjny i proponuje scenariusze lekcji. W celu promocji działań Instytutu powstała też seria klipów. Z jednego z nich dowiadujemy się, że każde dziecko powinno znać prowokatorkę Andę Rottenberg, znaną m.in. z umieszczenia w Zachęcie rzeźby papieża przygniecionego meteorytem, oraz że ważną postacią polskiej kultury jest Jarosław Lipszyc – członek zespołu „Krytyki Politycznej”, były dziennikarz skrajnie lewackiego pisemka „Aktivist”.
     

52%
pozostało do przeczytania: 48%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze