Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Wzrasta sprzedaż „Codziennej”

Dodano: 07/02/2013 - Numer 431 - 07.02.2013
MEDIA \ „Gazeta Polska Codziennie” jest jedynym dziennikiem w Polsce, który w grudniu 2012 r. zanotował wzrost sprzedaży – podał portal WirtualneMedia.pl, powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. – Ludzie chcą znać prawdę – komentuje wynik redaktor naczelny „Gazety Polskiej” i „Codziennej” Tomasz Sakiewicz. W grudniu na rynku sprzedaży prasy dominowały spadki. Najwięcej straciła „Rzeczpospolita”, aż 19,63 proc. sprzedaży. Spadała również sprzedaż „Gazety Wyborczej” o 16,65 proc. Maleje także liczba czytelników popularnych tabloidów „Faktu” (-13,65 proc.) i „Super Expressu” (-12,68 proc.). W tym czasie, gdy zmniejszyła się sprzedaż wszystkich największych dzienników, znacznie wzrosła sprzedaż „Gazety Polskiej Codziennie”. Średnia sprzedaż w grudniu 2012 r. wyniosła 32 097
     

36%
pozostało do przeczytania: 64%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze