Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Platforma absurdów

Dodano: 31/07/2013 - Numer 575 - 31.07.2013
„Codzienna” opisała właśnie, jak marszałek województwa lubuskiego Elżbieta Polak promuje się w prasie za pieniądze UE. Lans ludzi Platformy Obywatelskiej za środki z publicznej kieszeni to – zwłaszcza przed zbliżającymi się wyborami – nic nowego. Marszałek dolnośląski Rafał Jurkowlaniec wykorzystał na przykład kampanię billboardową, która w założeniu miała promować region. W założeniu, bo na billboardach widać głównie tylko Jurkowlańca. I co z tego, że radni PiS u domagają się, by Dolny Śląsk rozsławiali jego znani mieszkańcy – Maja Włoszczowska i Łukasz Kubot. Ważne, że wyborcy napatrzą się na „bezpartyjnego fachowca z poparciem PO”, faktycznie żołnierza Schetyny od czasów, gdy razem należeli do KLD. Kierowany przez Jurkowlańca urząd marszałkowski wydał właśnie 66 mln zł (sic!) na 
     

64%
pozostało do przeczytania: 36%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze