Orange zamknie co piąty salon

TELeKOMUNIKACJA \ Orange Polska do 2016 r. ma zamiar zmniejszyć o 20 proc. liczbę swoich salonów w całym kraju. Firma ma obecnie 934 punkty na terenie kraju. Od kwietniu ub.r., gdy Telekomunikacja Polska zmieniała markę na Orange, już zamknęła 81 salonów. Chce ograniczyć koszty pozyskania i utrzymania klienta, które wynoszą 1,2 mld zł rocznie. W ramach oszczędności z firmy do końca roku odejdzie 1,7 tys. pracowników. To efekt fatalnych wyników operatora. W ciągu roku kurs jego akcji na giełdzie runął z ponad 16 zł poniżej 8 zł za akcję. Wartość rynkowa spółki spadła o ponad 10 mld zł. Eksperci uważają, że zamykanie salonów utrudni obsługę klientów, którzy już mają o operatorze nie najlepsze zdanie. Według Millward Brown, tylko 4 proc. klientów Orange poleciłoby jego usługi. Jest to
     

90%
pozostało do przeczytania: 10%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze