Legia, czyli maszynka do zarabiania pieniędzy

WARSZAWSKI KLUB POZYSKAŁ NOWEGO SPONSORA GŁÓWNEGO

Legia Warszawa wkracza w nową erę. Klub w końcu zaczął na siebie zarabiać i spłacać wewnętrzny dług zaciągnięty u swojego właściciela – grupy ITI. Wczoraj przy ul. Łazienkowskiej doszło do kolejnego w tym roku wielkiego wydarzenia biznesowego. Klub pozyskał nowego sponsora głównego. W dzisiejszym spotkaniu warszawscy zawodnicy wystąpią w koszulkach z logo producenta tuszów i tonerów do drukarek – Active Jet. Właściciele firmy Action SA będą za to płacili ok. 5 mln zł rocznie. Rok 2011 układa się dla Legii wspaniale. W maju oddano do użytku ostatnią trybunę nowego stadionu. W lipcu podpisano umowę z Pepsi, która będzie płaci-ła przez trzy lata za nazwę stadionu Legii ok. 6 mln zł rocznie. W sierpniu Legia wyeliminowała z europejskich pucharów turecki Gaziantepspor oraz rosyj-skiego
22%
pozostało do przeczytania: 78%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl

W tym numerze