Na drogi lepsze i gorsze

MOTORYZACJA \ CHEVROLET CAPTIVA LTZ 2,2 184 KM Igor Szczęsnowicz SUV Chevroleta – captiva – przeszedł w tym roku udaną modernizację. Jest teraz dłuższy i wyższy, ale za to nieco węższy od poprzednika. Jego silnik nie uległ modyfikacjom, ale dzięki obniżeniu masy auta wydaje się dynamiczniejszy od poprzednika. Ten model nie jest również jakimś specjalnie paliwożernym samochodem. Spalanie nie straszy tak jak w wypadku wersji z automatem (13,2 l/100 km), w trasie możliwe jest zejście średnio poniżej 9 l/100 km. Komfort jazdy w porównaniu z poprzednią wersją się nie zmienił. Wszyscy pasażerowie siedzą wysoko i bardzo wygodnie – miejsca w dwóch pierwszych rzędach jest dosyć. Da się tutaj nawet zmieścić jeszcze dwie osoby, ale kosztem bagażnika. Po prostu dodatkowe siedzenia są chowane w 
     

66%
pozostało do przeczytania: 34%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze