Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Erotyka obok reklam dla dzieci

Dodano: 25/11/2013 - Numer 672 - 25.11.2013
AFERA \ Na ostatnich stronach wielu kolorowych pism, głównie tych z programami telewizyjnymi, jak na przykład „Tele Tydzień” znajdują się reklamy serwisu Mobila.pl, które zawierają wiele seksualizujących treści i bezpośrednio sąsiadują z produktami ewidentnie skierowanymi do dzieci. Katarzyna Pawlak Gry na komórkę z nazwami znanymi raczej z przemysłu pornograficznego – „Hustler Bubbles”, „Penthouse Hops”, „Sexy Pool Party” i „Girls Gone Wilde”, ze zdjęciami prężących się modelek i ewidentnie rozerotyzowanym przekazem – sąsiadują z ikonkami reklamującymi gry dla dzieci – „Głodek”, „Epoka lodowcowa”, „Petz, Batman”, „Tom
     

26%
pozostało do przeczytania: 74%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze