Feministki atakują GDDKiA

KAMPANIA SPOŁECZNA \ Feministki, bojowniczki o równouprawnienie kobiet, a nawet minister Agnieszka Kozłowska-Rajewicz zaatakowały Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad za kampanię społeczną „Zaufajne drogi”. – Kampania została zauważona również dzięki temu, że wybraliśmy atrakcyjną dla młodych uczestników ruchu formę – broni się Łukasz Jóźwiak z GDDKiA. Głównymi bohaterami kampanii są dwaj młodzi mężczyźni, którzy przemierzają polskie drogi samochodem i w dowcipny sposób analizują nowe elementy infrastruktury. Krótkie animowane filmiki nawiązują stylizacją do jednej z popularnych wśród młodzieży serii „Włatcy móch”. – Taka forma miała trafić do młodych ludzi, którzy, jak wskazują statystyki, stanowią największe zagrożenie na drodze. Stąd też taka dowcipna forma – powiedział nam
     

42%
pozostało do przeczytania: 58%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze