Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Nie stać nas na towary z wyższej półki

Dodano: 10/02/2014 - Numer 734 - 10.02.2014
HANDEL \ Tylko dla co szóstego konsumenta ma znaczenie marka produktu spożywczego. Cena jest dla ponad 70 proc. Polaków podstawowym wyznacznikiem zakupów – przyznał Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji. Klienci kupują produkty spożywcze danej firmy raczej przez nawyk niż z przekonania co do ich jakości. Nie oznacza to, że Polacy nie chcieliby wybierać towarów lepszych. Jednak ze względu na swoje możliwości finansowe szukają kompromisu między zasobnością portfela a jakością produktu. Zdaniem Andrzeja Falińskiego w Polsce poza ogromnym sukcesem sklepów dyskontowych, w których kupujemy taniej, mamy też sukces sklepów delikatesowych, gdzie płacimy wyższą cenę za lepszy produkt. Jednak zdaniem ekspertów, którzy dyskutowali podczas debaty Polskiej
     

50%
pozostało do przeczytania: 50%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze