Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Przebierają chłopców w spódniczki

Dodano: 29/03/2014 - Numer 775 - 29.03.2014
fot.Tomasz Hamrat/Gazeta Polska
fot.Tomasz Hamrat/Gazeta Polska
Naukowcy Polskiej Akademii Nauk krytycznie oceniają program „Równościowe przedszkole. Jak uczynić wychowanie przedszkolne wrażliwym na płeć”. W jego ramach mali chłopcy wkładają peruki i spódniczki, a dziewczynki papierowe krawaty. Ministerstwo Edukacji umywa ręce, zasłaniając się autonomią palcówek. Stowarzyszenie i Fundacja Rzecznik Praw Rodziców zwróciły się do Ministerstwa Edukacji Narodowej, rzecznika praw dziecka i Polskiej Akademii Nauk z prośbą o ocenę programu „Równościowe przedszkole. Jak uczynić wychowanie przedszkolne wrażliwym na płeć”. Pomysł wdrażany jest w ramach projektów unijnych (beneficjentem jest Fundacja Edukacji Przedszkolnej). Chłopców przebiera się w spódniczki, wkłada się im peruki na głowę i nakłania do odgrywania ról kojarzonych z kobiecymi (np. chłopiec wciela
     

21%
pozostało do przeczytania: 79%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze