Do domu i do lasu

MOTORYZACJA \ FIAT 500L TREKKING MULTIJET 1,6 LOUNGE 105 KM

W zeszłym roku testowaliśmy fiata 500L, teraz mieliśmy możliwość sprawdzenia jego brata w wersji bardziej offroadowej, czyli 500L trekking. Pierwsze pytanie, jakie się nasuwa, to czym się różnią oba te auta? Trzeba przyznać, że z zewnątrz poza plastikowymi nadkolami wersja trekkingowa nie różni się od cywilnej… niczym. Ten sam kształt, te same przetłoczenia na karoserii, a z tyłu na klapie brak jakiegokolwiek oznaczenia, że to inny model. Więcej zmian znajdziemy w środku. Testowy samochód był wyposażony w bardzo dobrze zestrojoną sześciobiegową skrzynię biegów, która zdecydowanie poprawiła elastyczność auta. O jego uterenowieniu świadczył ponadto przycisk „T” umiejscowiony w środkowym tunelu między fotelami kierowcy i pasażera. Wciśnięcie go poprawia trakcję samochodu w ciężkich drogowych
     

47%
pozostało do przeczytania: 53%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze