„Codzienna” wygrała z Szymowskim

PROCES \ Warszawski sąd oddalił w całości pozew dziennikarza Leszka Szymowskiego, który poczuł się urażony jedną z naszych publikacji. Sąd uznał, że „Codzienna” nie naruszyła dóbr osobistych żurnalisty i to on ma pokryć koszty procesu. Ogłoszony w poniedziałek nieprawomocny wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie dotyczy sprawy, w której rozpatrywano łącznie trzy pozwy Leszka Szymowskiego. Wystosował on je przeciwko Tomaszowi Sakiewiczowi, redaktorowi naczelnemu portalu Niezależna.pl Grzegorzowi Wierzchołowskiemu oraz spółce Forum. Dziennikarz poczuł się urażony m.in. opublikowaną w sierpniu 2012 r. rozmową Dawida Wildsteina z posłem Antonim Macierewiczem. W wywiadzie pada pytanie o istniejący wówczas portal Nowy Ekran, który prezentował na swoich internetowych łamach „spiskowe i skrajnie
50%
pozostało do przeczytania: 50%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl