Odchudzony hit

MOTORYZACJA \ VOLKSWAGEN GOLF TSI 1.4 140 KM DSG HIGHLINE

Golf od przeszło czterdziestu lat (debiut pierwszej generacji 1974 r.) wyznacza trendy w kategorii kompaktów. To już siódme wcielenie tego modelu niemieckiego auta. Testowaliśmy 140-konnego turbodoładowanego benzyniaka z automatyczną dwusprzęgłową skrzynią biegów w najwyższej wersji wyposażeniowej. Zacznijmy od tego, że samochód kosztuje z przeróżnymi pakietami wyposażenia ok. 100 tys. zł, ale jeśli ktoś zdecyduje się na zakup, są to nieźle wydane pieniądze. Golf oferuje dużo miejsca w obu rzędach siedzeń, znakomite właściwości jezdne (w stosunku do swojego odpowiednika z poprzedniej generacji został odchudzony o ok. 100 kg i to daje się odczuć na drodze), bardzo dobrą niemiecką jakość wykonania i mnóstwo urządzeń ułatwiających jazdę. Kierowca ma do dyspozycji cztery tryby samochodu:
50%
pozostało do przeczytania: 50%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl

W tym numerze