Załgane raporty

KATASTROFA SMOLEŃSKA

Rządowe raporty: rosyjski i polski ws. katastrofy z 10 kwietnia 2010 r. kłamią. Eksperci NASA przeprowadzili badania, z których wynika, że Tu-154M nie mógł stracić skrzydła na brzozie i wskutek tego obrócić się do góry kołami. Takie są wyniki wnikliwych badań prof. Wiesława Biniendy, wybitnego amerykańskiego specjalisty, redaktora naczelnego „Journal of Aerospace Engineering”. Badał on wcześniej dla NASA m.in. katastrofę promu kosmicznego Columbia. Jego eksperymenty i symulacje komputerowe podważyły oficjalną wersję przebiegu ostatnich chwil lotu Tu-154M w Smoleńsku. Brzoza o średnicy 40 cm nie mogła w żadnym wypadku przeciąć skrzydła odrzutowca. Po uderzeniu w drzewo uległoby ono lekkiemu uszkodzeniu. Siła nośna skrzydła też by się nie zmieniła, a więc samolot nie obróciłby się
     

50%
pozostało do przeczytania: 50%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze