Przystroją Polskę billboardami z Kopacz

POLITYKA \ Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Ewy Kopacz. Ma ona przekonać Polaków, że szefowa rządu słucha ludzi. Wśród elementów kampanii znajdą się spoty i billboardy z premier w roli głównej. Nie tylko politolodzy, ale nawet członkowie PO nie wierzą w skuteczność nowych pomysłów. O tym, że wkrótce pojawią się billboardy z premier Ewą Kopacz, poinformowała portal 300polityka rzecznik sztabu PO, była minister sportu Joanna Mucha. „Jak się dowiadujemy, outdoor [reklama uliczna] będzie tylko elementem całej kampanii wizerunkowej szefowej rządu, która ma się opierać na pokazaniu, że liderka PO słucha ludzi. Jej elementem będą też spoty telewizyjne. To pierwsza tego typu akcja Platformy po wyborach prezydenckich” – czytamy na portalu. Platforma zamierza wykorzystać „impet”, który miały
36%
pozostało do przeczytania: 64%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl