Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Technologia 4K i jedno G…

Dodano: 25/07/2015 - Numer 1175 - 25.07.2015
Od kilku dni publiczna telewizja kilka razy dziennie informuje o testowym nadawaniu sygnału w technologii 4K. Cokolwiek by to znaczyło, nie zmieni braku standardów w publicystyce TVP i merytorycznej nijakości nadawanych audycji. Jak gdyby tamtejsi decydenci zapomnieli, że chodzi nie tylko o to, „jak” się nadaje, ale przede wszystkim o to, „co” się nadaje w publicznych mediach. Co prawda, o tym jak „publiczna” jest TVP SA, napisano już wiele, jednak temat nie przestaje zadziwiać. Ostatnio modne jest emitowanie, również w programach informacyjnych, spotów reklamowych premier Kopacz. Nie chodzi o typowe spoty emitowane w ramach bloków reklamowych, lecz o reklamówki w trakcie programów informacyjnych. Obrazki z panią premier biegającą po wagonach kolejowych czy obozach harcerskich, okraszone
     

10%
pozostało do przeczytania: 90%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze