reklama


ACTA blokuje sztukę

KULTURALNI INTERNAUCI

Numer 117 - 27.01.2012Kultura

Osoby ściągające z internetu filmy czy muzykę chodzą także do kin i kupują płyty. A internet to dla nich kopalnia kulturowych skarbów. Narodowe Centrum Kultury sfinansowało raport „Obiegi kultury. Społeczna cyrkulacja treści” przygotowany przez Centrum Cyfrowe. Z badań wynika wprost, że ci, którzy ściągają z internetu filmy lub muzykę, są jednocześnie najsilniejszą grupą klientów kin, księgarń czy sklepów muzycznych. W raporcie czytamy: „W porównaniu z osobami niekorzystającymi z internetu przeciętny internauta niemal trzykrotnie częściej kupuje książki i filmy, aż siedmiokrotnie częściej kupuje muzykę”. Mało tego: „Aktywni internauci okazali się grupą wyjątkowo kulturalną – np. 89 proc



zawartość zablokowana

Autor: Sylwia Krasnodębska


Pozostało 50% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się




reklama








#DziękujeMyZaOdwagę
reklama