Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Gajewska bada oglądalność po swojemu

Dodano: 20/05/2016 - numer 1424 - 20.05.2016
TELEWIZJA \ Dyrektorem zarządzającym Nielsen Audience Measurement, firmy mającej monopol na pomiar oglądalności programów telewizyjnych w Polsce, jest Elżbieta Gajewska. Jednak jej firma bada oglądalność programów za pomocą telemetru zainstalowanego na stałe w zaledwie 2 tys. telewizorów Polaków. Instytut Pamięci Narodowej podaje, że Elżbieta Gajewska jako socjolog zdobywała doświadczenie w moskiewskim Instytucie Socjologii Akademii Nauk Związku Sowieckiego. W jednej z prac badawczych stwierdziła, że młodzież w latach 80. korzystniej ocenia milicję niż opozycję. Od 1996 r. Gajewska jest dyrektorem zarządzającym Nielsen Audience Measurement, firmy zajmującej się badaniem oglądalności programów telewizyjnych, co ma wpływ na podział miliardów złotych z rynku reklamowego. O Elżbiecie
     

52%
pozostało do przeczytania: 48%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze