Pekin zaczął szanować „Codzienną”

Dodano: 29/06/2016 - numer 1457 - 29.06.2016

DYPLOMACJA \ Po wizycie prezydenta Xi Jinpinga w Polsce media, powiązane z komunistycznymi władzami w Pekinie, zaczęły w wybiórczy sposób cytować polskie źródła, w tym m.in. „Gazetę Polską Codziennie”. 4 czerwca br. „Dziennik Ludowy” („Renmin Ribao”), gazeta Komunistycznej Partii Chin o nakładzie ok. 4 mln egzemplarzy, opublikowała artykuł pt. „Polska i Chiny wzmacniają współpracę gospodarczą – pozytywny odbiór wizyty Xi Jinpinga w Polsce”. Wśród cytowanych źródeł w tekście znalazł się m.in. Sławomir Majman, były szef Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, który stwierdził, że inicjatywa prezydenta Xi „Jeden pas i jedna droga” to ogromna szansa na rozwój Polski. W tym „doborowym” towarzystwie na chińskiej scenie medialnej znalazła się również „Gazeta Polska Codziennie
     

49%
pozostało do przeczytania: 51%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze