Nowe zasady zabiegania o 1 proc.

PIT \ Obowiązują już nowe regulacje określające, w jaki sposób prowadzone mogą być kampanie zachęcające do przekazania 1 proc. podatku. 19 lipca br. w życie weszło rozporządzenie ministra rodziny, pracy i polityki społecznej w sprawie zamieszczania informacji przez organizacje pożytku publicznego z zakresu 1 proc. podatku dochodowego od osób fizycznych. Reguluje ono, w jaki sposób prowadzone mogą być kampanie zachęcające do przekazania 1 proc. podatku na rzecz wybranej organizacji pożytku publicznego (OPP). Rozporządzenie szczegółowo określa treść i formę (audiowizualna, wizualna bądź dźwiękowa), powierzchnię, położenie oraz czas emitowania komunikatu informującego o tym, że kampania promująca przekazanie 1 proc. finansowana jest z tego właśnie
     
46%
pozostało do przeczytania: 54%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze