Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Biedronka rośnie w oczach

Dodano: 09/02/2012 - Numer 128 - 09.02.2012
W 2011 r. Polacy wydali w sieci sklepów Biedronka ok. 24 mld zł. Rynek spożywczy w Polsce wart jest ćwierć biliona złotych. 10 proc. z niego należy do tego portugalskiego potentata. W ubiegłym roku największa sieć detaliczna przeprowadziła łącznie 926 mln transakcji zakupowych. W tym roku może być ich jeszcze więcej. Według TNS OBOP ponad 63 proc. Polaków dokonuje w Biedronce zakupów przynajmniej raz w miesiącu. Sieć rośnie w oczach. Tomasz Suchański, jej dyrektor generalny, zapowiada, że w tym roku zainwestuje 2 mld zł, czyli o połowę więcej niż w ubiegłym. Od początku działalności w Polsce, czyli od roku 1995, w rozwój i modernizację sieci zainwestowano już ponad 5 mld zł. Biedronka należy do największego koncernu spożywczego w Portugalii – grupy Jeronimo Martins. Spółka zatrudnia
     

53%
pozostało do przeczytania: 47%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze