Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Zarządzanie informacją

Dodano: 07/10/2016 - numer 1542 - 07.10.2016
Coraz częściej wytyka się rządowi PiS‑u słaby PR. Taka chwila zawsze nadchodzi, chociaż niektóre rządy dostają więcej czasu, zanim usłyszą słowa o złym PR-ze. Jednak kiedy w Polsce wiesza się psy na nieszczęsnym PR-ze obecnej partii rządzącej, zapomina się o tym, że uznawany za mistrza w dziedzinie PR‑u Donald Tusk poległ na początku drugiej kadencji. Sam PR bowiem nie wystarczy. Żeby poprawić komunikację na linii rząd–opinia publiczna, trzeba zacząć pracować nad czymś skuteczniejszym i solidniejszym, co pozwoli przetrwać ataki, czyli nad lepszą polityką informacyjną. Bon moty, okręty flagowe PR‑u, czyli krótkie wypowiedzi tak pożądane przez polityków, są oczywiście potrzebne. Ich wartość polega na tym, że łatwo trafiają w ucho, przez co popularyzują nierzadko trudne i skomplikowane
     

12%
pozostało do przeczytania: 88%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze