Parówką w twarz

Szczwany Lis

Tomasz Lis odpalił swój portal z wielkim hukiem, ale nie takim, na jaki liczył. Internauci zarzucili mu bowiem kryptoreklamę. Poszło o tekst pt. „Trzy miliony zaspokojonych podniebień – parówki z Orlenu spożywczym hitem”. Przeczytać w nim można, że Polacy są oczarowani hot dogami ze stacji paliwowego koncernu i objadają się nimi na potęgę. „Nic nie zatrzyma fanów hot dogów z Orlenu”. Wielu internautów czuje się, jakby dostali parówką w twarz. Choć redaktorzy zapewniają, że nie wzięli od Orlenu za ten tekst ani grosza, nikt im nie wierzy. A nie mówiliśmy? Kilka dni temu pisaliśmy, że tak będzie. Lisy są bowiem szczwane.
     

96%
pozostało do przeczytania: 4%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze