Nie będzie reklam PKO BP w TVN-ie

fot. Piotr Galant / Gazeta Polskao
fot. Piotr Galant / Gazeta Polskao

​BANK \ Należąca do Amerykanów stacja telewizyjna straci kilkanaście milionów

W zeszłym tygodniu media elektroniczne obiegła wiadomość, że PKO BP znacznie ograniczy reklamowanie się w kanałach TVN-u w 2017 r. Dziś już wiemy, że bank skasuje do zera deklaracje zakupowe w tej stacji, co oznacza, że nie zobaczymy jego reklam w stacji, a wpływy telewizji TVN skurczą się o kilkanaście milionów złotych. Portal Presserwis, powołując się na Kantar Media, firmę badawczą zajmującą się m.in. monitoringiem wydatków reklamowych w polskich mediach, podał, że podczas negocjacji z mediami dotyczących lokowania budżetu reklamowego kontrolowany przez państwo bank PKO BP miał skasować dużą część deklaracji zakupowych w TVN-ie. W ub.r. największy polski bank wydał na reklamę w kanałach TVN-u 15 mln zł z łącznej
     

25%
pozostało do przeczytania: 75%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze