Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Na podbój zagranicznych rynków

Dodano: 17/03/2017 - numer 1676 - 17.03.2017
Promocją polskiej gospodarki za granicą zajmie się Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Będzie działała poprzez nową sieć biur handlowych. Za trzy lata znikną Wydziały Promocji Handlu i Inwestycji przy polskich ambasadach i konsulatach. Nowa struktura ma ułatwić polskim przedsiębiorstwom, zwłaszcza małym i średnim firmom, dostęp do nowych rynków, aby mogły wyjść ze swoją ofertą i inwestycjami również poza Unię Europejską. W Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju resort wicepremiera Mateusza Morawieckiego wskazuje 22 państwa (z sześciu kontynentów), które mają znaczenie dla polskiego eksportu. Wśród pożądanych kierunków wymienia się Kanadę, USA, Meksyk, Brazylię, Algierię, RPA, Norwegię, Ukrainę, Rosję, Kazachstan, Azerbejdżan, Turcję, Izrael, Iran,
     

30%
pozostało do przeczytania: 70%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze