Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

​„GP” zyskuje czytelników

Dodano: 19/05/2017 - numer 1727 - 19.05.2017
fot. Zbyszek Kaczmarek/Gazeta Polska
fot. Zbyszek Kaczmarek/Gazeta Polska
MEDIA \ Tygodnik „Gazeta Polska” poprawił wyniki sprzedaży w marcu. Sprzedaż naszego pisma urosła miesiąc do miesiąca o ponad 36 proc. Rok do roku zyskaliśmy prawie 10 proc. Od 1 marca tygodnik „Gazeta Polska” ma nowy layout. Format zmienił się na magazynowy, pojawiły się także zupełnie nowe działy, takie jak „Rosja na wesoło”, „Fake news”, „Kryminalni”, „Poza czasem”, „Środowisko”, „Medycyna”, „Technika” czy „Kulinaria”. Na 108 stronach piszą również nowi publicyści: Piotr Wielgucki, Jerzy Targalski, Robert Kilen czy Michał Rachoń. To wszystko przekłada się na wzrost sprzedaży. W czasie gdy my zaliczamy wzrosty, nasza konkurencja notuje spadki. Najwięcej rok do roku tracą według  kolejności „Wprost” (-31 proc.), „Do Rzeczy” (-22 proc.) i „Newsweek” (19,88
     

88%
pozostało do przeczytania: 12%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze