Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Maluch dla Hanksa to marketingowy hit

Dodano: 13/07/2017 - numer 1773 - 13.07.2017
Eksperci twierdzą, że wydatki polskich miast i regionów na promocję mogą sięgać nawet 1 mld zł rocznie. Według resortu finansów samorządy wydały na ten cel w ub.r. w sumie ok. 670 mln zł. Nie wszystkie akcje przynoszą efekty. Tymczasem jedno wydarzenie sprawiło, że o średnim podbeskidzkim mieście mówi się prawie we wszystkich światowych mediach. Bielsko-Biała zawdzięcza ten niespodziewany rozgłos małemu, ale kultowemu już fiatowi 126p, który mieszkańcy sprezentowali aktorowi Tomowi Hanksowi. Prezent już czeka na wylot do Kalifornii samolotem PLL LOT. Został po raz pierwszy pokazany po gruntownym remoncie 9 lipca br., w dniu 61. urodzin aktora. Prezydent miasta Jacek Krywult przyznaje, że pomysł tego typu akcji wydał się w pierwszym momencie szalony. Jednak okazał się wspaniałą akcją
     

29%
pozostało do przeczytania: 71%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze