Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

„A na tygrysy mają visy”

Dodano: 11/08/2017 - numer 1798 - 11.08.2017
Skandaliczna reklama napoju energetycznego Tiger to nie tylko wpadka specjalistów od marketingu czy – jak mówi prezes produkującego go koncernu – „powód do wstydu”. Sprawa pokazuje szerszy problem, który jest udziałem przedsiębiorców, twórców reklam, a także szerokiego grona konsumentów. Rzecz wydawałoby się nie do pomyślenia. Opakowany we wstążkę środkowy palec jako kontra do uroczystości 73. rocznicy Powstania Warszawskiego i hasło: „1 sierpnia. Dzień pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. W taki sposób osoby odpowiedzialne za marketing napoju energetycznego Tiger postanowiły zareklamować produkt w jednym z serwisów społecznościowych.  Dla „młodych i aktywnych” Rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego to jedna z niewielu dat w kalendarzu, o których mówi się, że jest
     

7%
pozostało do przeczytania: 93%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze