Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Rośnie patriotyzm gospodarczy Polaków

Dodano: 13/11/2017 - numer 1875 - 13.11.2017
fot. Tomasz Adamowicz/Gazeta Polska
fot. Tomasz Adamowicz/Gazeta Polska
BADANIA \ Chcemy wiedzieć, czy pieniądze wydawane przez nas w sklepach zostają w kraju Polacy coraz częściej interesują się tym, co się dzieje z pieniędzmi, które zostawiają w sklepach. Czy zostają one w kraju, czy wypływają za granicę? – uważa dr Joanna Szalacha-Jarmużek z Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu i na poparcie tej tezy przytacza wyniki badania CBOS‑u z początku listopada. Najważniejszym kryterium, jakim kierują się polscy konsumenci przy wyborze produktów codziennego użytku, nadal jest cena (81 proc.) i jakość (76 proc.) – wynika z badania przeprowadzonego przez CBOS na początku listopada. Jednak – jak zauważa w rozmowie z PAP‑em dr Joanna Szalacha-Jarmużek z Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu – coraz większą rolę w naszych preferencjach zakupowych odgrywa patriotyzm
     

32%
pozostało do przeczytania: 68%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze