Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

​Polski Black Friday

Dodano: 27/11/2017 - numer 1887 - 27.11.2017
HANDEL \ Wzrost sprzedaży w polski Black Friday, czyli czarny piątek, wyniósł ok. 5 proc. – ocenia Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji. Najbardziej widoczny jest wzrost w wypadku takich artykułów jak ubrania, odzież, buty, sprzęt gospodarstwa domowego czy radiowo-telewizyjny, choć w wypadku artykułów spożywczych też jest zauważalny – twierdzi Juszkiewicz. Jej zdaniem nowy zwyczaj coraz mocniej utrwala się w świadomości polskich konsumentów, choć większość twierdzi, że nie słyszała wcześniej o czarnym piątku. Black Friday to przypadający na ostatni piątek listopada dzień, w którym obowiązują atrakcyjne wyprzedaże i obniżki cen w sklepach. Tegoroczny czarny piątek wypadł 24 listopada. Według ekspertów instytutu GfK polscy sprzedawcy powoli przenoszą na
     

49%
pozostało do przeczytania: 51%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze