2018: Z optymizmem lub frustracją

FELIETON \ Zadania na nowy rok

Na Boże Narodzenie Platforma Obywatelska przygotowała spot, który jednak popularność zaczął zdobywać dopiero teraz, tydzień po świętach. Nie jest to jednak taka popularność, o jaką chodzić musiało zleceniodawcom. Reklamówka, parafrazując stary slogan: nudząc, bawi, a bawiąc – nudzi. Trudno jest spokojnie obejrzeć trzyminutowy monolog, udawaną rozmowę telefoniczną pani stojącej nad stołem zarazem pełnym świątecznych zakupów i pustawym. Oto dobre chęci zorganizowania tradycyjnych świąt z 12 potrawami zderzają się z drożyzną, na którą aktorka narzeka do słuchawki w rozmowie ze swoją matką. Matki nie słyszymy, jednak możemy się domyślać, że jest bardziej od córki konserwatywna, nie wszystko rozumie i, jak to starsze osoby, jest mniej odporna na rządową propagandę. Być może nawet – o zgrozo
     

11%
pozostało do przeczytania: 89%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze