Bolid Formuły 1 na polskich drogach 

fot. Alfa Romeo Racing Orlen/mat. pras./d
fot. Alfa Romeo Racing Orlen/mat. pras./d

RELACJE Z FORUM EKONOMICZNEGO W KARPACZU

Mecenat sportowy \ PKN Orlen jest zdecydowanym liderem w zakresie firm postrzeganych jako najczęściej angażujące się w działalność sponsoringową w Polsce. Tak koncern postrzega co drugi Polak, co oznacza wzrost o blisko 10 proc. w stosunku do 2019 r. Wynik ten nie może jednak dziwić. – Sport jest wpisany w naszą strategię – powiedziała podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu Agata Pniewska, dyrektor biura marketingu sportowego, sponsoringu i eventów PKN Orlen. Sponsoring sportowy to niezwykle silna platforma komunikacyjna i marketingowa. W przypadku PKN Orlen, mimo pandemii, ekwiwalent związany wyłącznie ze sponsoringiem sportu przez siedem pierwszych miesięcy 2020 r. wyniósł 186 mln zł. W tym czasie w 
16%
pozostało do przeczytania: 84%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl