Samoobsługowy kiosk Ruchu już działa

fot. mat. pras./d
fot. mat. pras./d

HANDEL \ Ponadstuletnie polskie przedsiębiorstwo odradza się w nowoczesnej formie

W Warszawie otworzono pierwszy samoobsługowy kiosk Ruchu. Sprzedawcę zastąpiły maszyny, które obecnie oferują ponad 175 artykułów. Zdaniem przedsiębiorstwa koncepcja nowego formatu sprzedaży wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, którzy będą mogli realizować szybkie zakupy przez 24 godz. na dobę. Od kilkunastu miesięcy w Ruchu trwa restrukturyzacja. Finalizowane są również prace przy przejęciu spółki przez PKN Orlen. – W tym czasie szukaliśmy pomysłów na to, jak szybko postawić firmę na nogi po wejściu nowego inwestora – mówi w rozmowie z „Codzienną” Piotr Regulski, członek zarządu Ruchu, dodając, że jednym z takich pomysłów są samoobsługowe kioski. To rozwiązanie polegające na wykorzystaniu wolnostojącego pawilonu, w którym są zabudowane urządzenia
31%
pozostało do przeczytania: 69%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl