Hybryda na pożegnanie

MOTORYZACJA \ Hyundai Tucson hybrydowy 1,6 T-GDI 2WD 136 KM 7DCT Premium

Hybrydowa wersja flagowego modelu Hyundaia – Tucsona – wjechała do salonów właściwie na pożegnanie z tym modelem, bo za chwilę dostępny będzie jego następca. Za około dwa miesiące, więc dzisiaj zajmiemy się najbardziej zaawansowanym technicznie modelem Tucson, czyli miękką hybrydą. „Miękkość” hybrydy polega na tym, że silnik elektryczny zamontowany w tym aucie, obok klasycznego wysokoprężnego o mocy 136 koni mechanicznych, jest wystarczający, aby wspomagać bezemisyjną jazdę w korku czy uruchamiać samochód bez użycia silnika spalinowego. A jak wiadomo, w zwykłych samochodach ta czynność zużywa bardzo dużo paliwa i wytwarza mnóstwo spalin. Oczywiście zamontowana w Tucsonie hybryda nie pozwala na długotrwałą jazdę elektryczną; po prostu wspomaga
42%
pozostało do przeczytania: 58%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl