Bond nie na sprzedaż

PREMIERY \ Platformy streamingowe rozmawiały z MGM na temat dystrybucji cyfrowej „Nie czas umierać”. Jak podaje Variety.com, gigantyczna suma za nowego bonda okazała się jednak zaporowa.

W dobie pandemii koronawirusa branża filmowa robi co może, żeby zminimalizować straty. Nie dziwią zatem próby gigantów VOD, żeby nowego bonda pokazać właśnie u nich. I choć rzecznik MGM w rozmowie z Variety.com podkreślił, że ich hit „nie jest na sprzedaż, a premiera filmu została przełożona na kwiecień 2021 r., aby zachować kinowe wrażenia dla widzów”, to za kulisami mówi się, że były prowadzone rozmowy na ten temat. Padła kwota 600 mln dol. – zbyt wiele dla Apple’a czy Netflixa.

96%
pozostało do przeczytania: 4%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl

W tym numerze