Rośnie niepokój polskich konsumentów

ANALIZA \ Pandemia COVID-19 jest powodem do niepokoju dla 64 proc. polskich konsumentów. Coraz więcej osób decydujących się płacić więcej za udogodnienia, takie jak np. dostawa zakupów do domu, kieruje się potrzebą ochrony zdrowia – wynika z badania firmy Deloitte.

Pandemia oraz stan finansów są dla Polaków najczęstszym powodem do obaw i wzrostu indeksu niepokoju, który opracowała firma doradcza Deloitte. Choć obowiązującym w związku z pandemią obostrzeniom towarzyszy rosnący lęk o finanse, to jednak tym, co zdecydowanie najbardziej nas niepokoi, są kwestie zdrowia naszego i naszych bliskich. W Europie jedynie Hiszpanie deklarują wyższy od nas poziom niepokoju.

W ciągu miesiąca do 4 proc., a

29%
pozostało do przeczytania: 71%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl

W tym numerze