Polacy coraz bardziej cenią jakość

fot. AdobeStock/d
fot. AdobeStock/d

BADANIE \ Lubimy kupować towary z wyższej półki, ale robimy to rozsądnie

Polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi i wymagający, a podczas codziennych zakupów w pierwszej kolejności kierują się jakością, a dopiero potem ceną. Dla 81 proc. ankietowanych najważniejszym czynnikiem jest jakość – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”. Fundacja od kilkunastu lat zleca badania, które mają definiować główne czynniki wpływające na nasze decyzje zakupowe. Z tegorocznej analizy wynika, że Polacy podczas zakupów na pierwszym miejscu stawiają jakość, a w drugiej kolejności patrzą na cenę produktów i usług. Trend ten obserwowany jest od 2017 r., kiedy to pierwszy raz odnotowano zmianę konsumenckich priorytetów. Dla 81 proc. ankietowanych
30%
pozostało do przeczytania: 70%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl

W tym numerze