Koronawirus budzi coraz większy niepokój Polaków

ANALIZA \ Rosnąca liczba zakażeń koronawirusem odbija się na nastrojach konsumenckich. Jak wynika z najnowszej edycji cyklicznego badania prowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, tylko 39 proc. polskich konsumentów czuje się bezpiecznie w sklepie podczas robienia zakupów. Badanie „Global State of the Consumer Tracker” wskazuje na znaczący wzrost poziomu niepokoju Polaków. Opracowany przez Deloitte indeks niepokoju to różnica netto między osobami, które zgodziły się ze zdaniem „jestem bardziej zaniepokojony niż tydzień temu” oraz tymi, które zaprzeczyły. W najnowszej fali badania indeks ten osiągnął dla Polski poziom 34 proc., co oznacza wzrost w ciągu miesiąca aż o 30 pkt proc. – To najwyższy wynik wśród wszystkich badanych krajów. Nigdy wcześniej też
30%
pozostało do przeczytania: 70%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl

W tym numerze