Koniec ze szpecącymi witrynami

Witryna ma być wizytówką, a nie czymś, co szpeci – twierdzą przedstawiciele wrocławskiej Fundacji Dom Pokoju, którzy ruszyli z akcją „Dobry widok”. Jest to kontynuacja programu „Witryny Nadodrza”, która ma na celu poprawę estetyki w przestrzeni publicznej Wrocławia.

Zajmujemy się przede wszystkim redesignem witryn sklepowych i lokali usługowych, czyli metamorfozami witryn naszych wrocławskich przedsiębiorców – mówi Jacek Sterczewski, koordynator projektu. Fundacja stara się o to, by lokalne biznesy zyskały nowy, odświeżony wizerunek, który nie tylko poszerzy docelową grupę odbiorców tych zakładów, ale i zmieni okolicę, co przyczyni się do poprawy jakości życia mieszkańców miasta. – Inspiracją do stworzenia nazwy programu był neon autorstwa Janusza

18%
pozostało do przeczytania: 82%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl

W tym numerze