Kłamstwo TVN wyszło na jaw

MEDIA \ TVN sprostuje nieprawdziwe informacje zamieszczone w swoich artykułach nt. Ordo Iuris. Tak zdecydował Sąd Okręgowy w Warszawie. Chodzi o tekst z portalu TVN, w którym stwierdzono, że Ordo Iuris optował za zakazem antykoncepcji, rozwodów, edukacji seksualnej i czynności homoseksualnych. Redaktor naczelny stacji opłaci również koszty procesowe.

Prawnicy Ordo Iuris zgłosili sprawę do sądu dopiero po odmowie sprostowania przez TVN fałszywych informacji o instytucie. W artykule próbowano przekonać czytelników, że organizacja swoimi działaniami chce przeforsować zakazy prawne godzące w wolność wyboru.  

„Prawnicy Ordo Iuris wskazywali, że w artykule znajdują się nieprawdziwe informacje, stawiające instytut w

     

30%
pozostało do przeczytania: 70%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze