Modernizacja i cyfryzacja Poczty Polskiej wciąż trwa

LOGISTYKA \ Transformacja cyfrowa, wzrost efektywności i ekologia – to główne kierunki, które nakreśla nowa strategia Poczty Polskiej na lata 2021–2023. Narodowy operator chce skupić się na rynku paczek e-commerce oraz oferować coraz więcej usług i produktów cyfrowych.

W 2021 r. Poczta Polska stanie się narodowym operatorem cyfrowym. Digitalizacja usług to jeden z najistotniejszych kierunków wyznaczających strategiczne cele poczty na najbliższe trzy lata. Oprócz e-doręczeń zarząd operatora stawia także na usługi kurierskie i logistyczne, związane z dynamicznie rosnącym rynkiem e-commerce, którym towarzyszyć będą inwestycje w automaty paczkowe, sortery oraz systemy IT.

– Transformacja cyfrowa, wzrost efektywności, nowoczesność, ekologia

     

48%
pozostało do przeczytania: 52%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze