„Niecodzienna” o mamonie i leku na depresję

PRASA \ „Krokodyle łzy wylewają wielkie koncerny… Z jakiego powodu? Otóż, jeśli wierzyć w ich narrację, wprowadzenie podatku od reklam doprowadzi na skraj bankructwa nie tylko gigantów mediów społecznościowych, lecz także wydawców prasy i wiele innych podmiotów” – zaczyna swój felieton Piotr Łuczuk w jutrzejszym numerze „Niecodziennej Gazety Polskiej”.

„W tle słychać już krzyki o zamachu na wolność słowa. A wszystko za sprawą próby uregulowania rynku reklam. Tych samych reklam, na które większość z nas klnie pod nosem, przeglądając ulubione serwisy, słuchając radia czy oglądając telewizję. Skoro reklamy tak nas denerwują, o co to całe zamieszanie? Odpowiedź jest prosta. Jak nie wiadomo, o co chodzi – chodzi o… pieniądze

     

46%
pozostało do przeczytania: 54%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze