Miliony dla Arki

Piłkarze Arki Gdynia otrzymają w tym tygodniu blisko 3 mln zł z tytułu promocji Gdyni w pierwszej połowie 2018 r. Umowa sponsorska z gdyńskim magistratem obowiązywać będzie do 11 czerwca. Logo miasta widoczne będzie m.in. na koszulkach piłkarzy. Od kilku sezonów Arka utrzymuje się głównie z pieniędzy z miejskiego budżetu. Gdynia jest sponsorem strategicznym klubu. W styczniu konto bankowe żółto-niebieskich zasiliła kwota 2 972 320 zł brutto za sponsoring w rundzie wiosennej. Jesienią Gdynia ofiarowała klubowi 3 350 520 zł. W całym sezonie 2017/18 władze miasta przekażą Arce z tytułu promocji blisko 6,5 mln zł. – Cieszę się, że Gdynia po raz kolejny nam zaufała. Arka to nie tylko klub piłkarski, ale także lokalna wartość społeczna. Zeszłoroczne wyniki spowodowały, że w 2017 r. wartość
     

57%
pozostało do przeczytania: 43%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze