Czy Amazon wygra z Allegro?

E-HANDEL \ Amerykański koncern uruchomił we wtorek swój polski serwis

Amazon 2 marca wszedł na rynek z polską platformą swojego serwisu. Wczorajszy debiut oznacza, że amerykański koncern podejmie rywalizację z Allegro, które w minionych latach skutecznie obroniło swoją pozycję przed konkurencją m.in. ze strony platformy sprzedażowej eBay.

Polacy już wcześniej mogli korzystać z platformy Amazona z wykorzystaniem niemieckiej wersji sklepu online, która była dostępna również w języku polskim. Wczoraj ruszył wreszcie polski serwis amerykańskiego koncernu. Jeszcze w weekend z nieoficjalnych doniesień wynikało, że do debiutu dojdzie 1 marca, ale okazało się, że przesunięto go o jeden dzień.

Amerykanie są ostrożni i starali się jak najlepiej przygotować do uruchomienia polskiego serwisu.

     

30%
pozostało do przeczytania: 70%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze