Nowe trendy e-commerce

INTERNET \ Już 73 proc. Polaków deklaruje, że robi zakupy w internecie, dlatego wiele firm w minionym roku podjęło lub przyspieszyło decyzję o rozszerzeniu działalności o kanał online. Pojawiły się też nowe trendy w e-commerce.

Zwiększenie konkurencji wśród sklepów internetowych zaostrzyło walkę o klienta i wymagało od sprzedających skupienia się na działaniach marketingowych, m.in. na analizie danych sprzedażowych, news­letterach oraz programach lojalnościowych.

– Dzięki analizie danych o naszych klientach i ich zachowaniach zakupowych poznajemy ich zainteresowania i potrzeby. To z kolei pozwala na kierowanie do nich precyzyjnej, spersonalizowanej komunikacji – podkreśla Krzysztof Jarecki z firmy ExpertSender

     

43%
pozostało do przeczytania: 57%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze