Dziesięć sekund, potem mandat

Zmienił się sposób zakupu biletu ZTM przez aplikację. Po aktualizacji systemu pasażerowie transportu miejskiego skarżyli się, że 10 sekund nie wystarcza na zeskanowanie biletu. Narzekali, że potrzebnych do tego kodów QR również jest za mało. Zarząd Transportu Miejskiego zdecydował się więc na korektę.

Od 2 kwietnia zmieniły się zasady działania biletów w aplikacjach mobilnych. Do niedawna zakup biletu na smartfona odbywał się w wygodny sposób. Ostatnia aktualizacja systemu spowodowała jednak, że korzystanie z aplikacji przestało być dla mieszkańców takie proste. Pasażerowie zaczęli się skarżyć na nowe procedury.

Pod postem Warszawskiego Transportu Publicznego w mediach społecznościowych zawrzało. Pojawiła się lawina komentarzy. „Ten

     

26%
pozostało do przeczytania: 74%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze