Przebudować, ale nie zwężać

Ruszył przetarg na przebudowę ronda Dmowskiego w Warszawie. Naziemne przejścia dla pieszych, przejazdy rowerowe, więcej zieleni oraz poszerzone przystanki tramwajowe – to zapowiedziane zmiany. Zdaniem Stefana Kuleszy, radnego PiS z Bielan, przebudowa ronda może być wstępem do zwężenia dwóch ważnych arterii miasta: Marszałkowskiej i Al. Jerozolimskich.

Na przełomie kwietnia i maja stołeczny ratusz planuje otworzyć oferty w ogłoszonym przetargu na przebudowę ronda Dmowskiego. Jak informuje, nowe przejścia dla pieszych, przejazdy rowerowe, sygnalizacja i wydłużone przystanki tramwajowe powinny być gotowe jeszcze w 2021 r. – Rozpoczniemy pierwszy etap przebudowy ronda Dmowskiego, bo w tym etapie będzie można pokonać ulice

     

23%
pozostało do przeczytania: 77%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze