Kibicu, płacz i płać

fot. Tomasz Hamrat/Gazeta Polska
fot. Tomasz Hamrat/Gazeta Polska

TRANSMISJE SPORTOWE \ Od sierpnia fanów sportu czeka nowy wydatek

Żeby mieć dostęp do wszystkich najważniejszych wydarzeń sportowych, przeciętny polski kibic będzie musiał wydać co najmniej 150 zł miesięcznie. Wkrótce na polskim rynku pojawi się Viaplay, który już teraz coraz odważniej wykupuje prawa do transmisji najważniejszych sportowych wydarzeń.

Skandynawska grupa medialna chce z przytupem wejść na polski rynek. Start platformy, która ma być dystrybuowana w sposób podobny do Netflixa czy HBO Go, zaplanowano na sierpień. Dostęp ma kosztować ok. 34 zł. Co dostaniemy w zamian?

Viaplay nabyło na wyłączność prawa do pokazywania Bundesligi. I to przez najbliższe osiem lat. Do tego Skandynawowie nie planują odsprzedaży sublicencji. Aby w sezonie 2021/2022 oglądać popisy Roberta Lewandowskiego i Bayernu

     

24%
pozostało do przeczytania: 76%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze