W Dubaju trzeba konkurować z najlepszymi

Dodano: 03/01/2022 - Numer 3088 - 03.01.2022

WYWIAD \ Z DOROTĄ GOLDPOINT, projektantką mody, rozmawia ANDRZEJ RATAJCZYK

Żeby zaistnieć na dubajskim rynku, trzeba najpierw założyć tam firmę, znaleźć miejsce do prezentowania swoich produktów, a także przejść skomplikowany proces weryfikacji – mówi „Gazecie Polskiej Codziennie” Dorota Goldpoint.

Według wielu ekspertów branży modowej Dubaj w niedługim czasie może się stać kolejnym światowym centrum mody o znaczeniu porównywalnym z Nowym Jorkiem, Paryżem, Londynem lub Mediolanem. Jak z perspektywy polskiej projektantki, która wielokrotnie prezentowała swoje kolekcje ubrań w Dubaju, wygląda rynek mody Zjednoczonych Emiratów Arabskich?

Z pewnością Dubaj ma potencjał, żeby stać się jednym z ważnych ośrodków mody na świecie. Poza tym jest bramą do całego Bliskiego Wschodu, a zwłaszcza krajów Zatoki Perskiej

     

11%
pozostało do przeczytania: 89%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze