Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Uprzejmość nie uchroni nas przed LGBT

Dodano: 03/01/2023 - Numer 3341 - 03.01.2023

W ideologii gender jest bardzo wiele rzeczy, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością biologiczną. To konstrukt społeczny utrzymywany również poprzez wplatanie ideologicznych treści w przekazy dla dzieci. Trzeba jasno określić, w co wierzymy, co jest prawdą, co jest dobre. Uprzejmość i życzliwość nie uratują zachodniej cywilizacji przed ideologicznym przejęciem – mówi w rozmowie z „Codzienną” prof. Mark Regnerus.

Okres wyprzedaży po świętach, sylwester to czas zmasowanych reklam w mediach skierowanych w szczególności do dzieci i młodzieży. Producenci chcą jak najwięcej sprzedać, pozbyć się zalegającego towaru, więc wywierają wpływ na najmłodszych, by chciały mieć oferowaną przez nich rzecz. Czy dzieci, młodzież rzeczywiście ulegają reklamie i w jakim stopniu?

Na 

     

13%
pozostało do przeczytania: 87%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze